כיצד לבחור מיטת נוער אמריקן סיסטם
בחרו את המיטה או הספת נוער לבן שלכם
12 במרץ 2018
מה חשוב לדעת בבחירת מיטת נוער עם מיטות זוגיות
12 במרץ 2018
הצג הכל

כאשר בני נוער מגיעים לגיל ההתבגרות, יש צורך להחליף את המיטה הישנה במיטת נוער או ספת נוער. מיטת נוער וספת נוער נחשבת לפתרון פופולארי בקרב הורים וילדים, כאשר הם מסיכים על דגם מסויים. מיטות נוער מתקפלות חוסכות מקום בחדר ומגיעות עם ארגז מצעים וכך גם ספת נוער.

לעצב חדר של מתבגרים זו אינה תורה מסיני, אבל יש להביא בחשבון את הרצונות והצרכים שלהם. בתור הורים אנו נקרעים בין הרצונות שלהם לשלנו ולכן חשוב מאד למצוא את נקודת האמצע על מנת לבחור את המיטה המתאימה ביותר.

הכל אודות העיצוב

בואו נודה בזה: בעת בחירת מיטת נוער מה שמעניין את ההורים זה הבריאות והתמיכה לגב, ואילו מה שמעניין את בני הנוער זה עיצוב מיטת נוער. בני נוער נמצאים בגיל בו הם מעוניינים בצורה חיצונית מאשר במצבם הבריאותי ומכאן חשוב להתחשב בדעתם. בשונה ממיטות אחרות, מיטת נוער נבדלת בעיצוב מודרני המתאים לתקופה.
בדומה לכל דבר בחיים, גם באופנה דברים משתנים ולכן כדאי לבחור במיטה שתתאים לאורך תקופה ארוכה ולא במיטה שיהיה צורך להחליף כל יומיים.

ניקיון

הנה צמד מילים שלא ממש הולך ביחד: בני נוער וניקיון. קשה מאד לחשוב על בני נוער כמי שדואגים לנקות את החדר שלהם מדי יום ואכן לא פשוט למצוא בני נוער שידאגו לסדר וניקיון בחדרם.אין ספק כי יש להשקיע מחשבה רבה בעיצוב אבל לצד העיצוב לא פחות חשוב לדאוג לנושא הניקיון על מנת להבטיח שבני הנוער יחיו בסביבה מזוהמת שעשויה להזיק למצבם הבריאותי.
כידוע, בני נוער לא ממש מצטיינים בניקיון אלא מעדיפים דווקא ללכלך את החדרים. היות והם לא ממש ידועים כשומרי ניקיון מיטת נוער צפויה להתלכלך. לפיכך, חשוב מאד לבדוק האם המיטה עשויה מבדים הרגישים לחומרי ניקיון מסוימים ואם כן כיצד הדרך הטובה ביותר לנקות אותה.

כיצד לבחור מיטת נוער
5 (100%) 3 votes
Call Now Button072-3301470