תנו לבן שלכם לבחור בין מיטות נוער אמריקן סיסטם
בחירתן של מיטות וספות נוער לילדים
7 במרץ 2018
הכל על מיטות וספות נוער
7 במרץ 2018
הצג הכל

רכישה של מיטת נוער לבן שלכם מצריכה את המעורבות שלו במהלך תהליך הבחירה של המיטה על מנת להבטיח את ההנאה המושלמת שלו בסופו של דבר מהרכישה החדשה.

תנו לבן שלכם לבחור בין מיטות נוער

אם בחודשים האחרונים אתם נכנסים לחדר של הבן שלכם ומרגישים שהוא כבר קטן עליו, אז אולי הגיע הזמן לשנות, ביחד איתו, את עיצובו של החדר. הבן שלכם לא יכול להתבגר ולהמשיך לחיות בחדר של ילד, ואחד מהדברים הראשונים שכדאי לכם להחליף, זו המיטה. רוב הילדים, כאשר הם מתחילים להתבגר, הם רוצים מיטות נוער או ספות נוער, והאמת היא, שזה בדיוק מה שיכול להתאים גם לחדר של הבן שלכם.

מיטה או ספה לחדר של הבן

הרבה הורים מוצאים את עצמם בליבה של התלבטות לא קלה בין מיטות נוער ובין ספות נוער, והאמת היא, שכדאי שהבן שלכם יהיה מעורב בתהליך קבלת ההחלטות. בגדול ניתן לראות שההבדל בין המיטות ובין הספות הוא שכאשר קונים ספות נוער אפשר לשנות אותן ממצב של מיטות למצב של ספות. זה יתרון גדול עבור אותם ילדים שאוהבים לארח בחדרים שלהם חברים, כיוון שאז האורחים יכולים לשבת בנוחיות על הספות ויש הרבה יותר מקום לפעילויות בחדר.

כוונון המיטות

אומנם זה נכון שאם הבן שלכם ירצה שתיקנו לו מיטה ולא ספה הוא לא יוכל לסגור אותה, אך הוא יוכל לכוון אותה על ידי מנגנון ידני או חשמלי. כך יהיה לו נוח לקרוא לפני השינה והגב שלו יהיה יציב כאשר הוא ישען על משענת המיטה הגדולה שלו.

גדלים צבעים ואיכותיות

בין אם הבן שלכם מעדיף את הקטגוריה של ספות נוער ובין אם הוא אוהב יותר את הקטגוריה של מיטות נוער, כדאי שתדעו שהיום האיכות של שתי האופציות היא טובה מאוד, ובכל אפשרות בה הוא יבחר צפוי לו בסופו של דבר כיף גדול מאד בעת השהייה בחדר אם במצב בו הוא ישן על הספה ואם במצב בו הוא מארח חברים וכולם ישובים עליה יחד. יש לציין כי המזרונים יכולים להיות או עשויים מגומי אוויר או מקפיצים, ומבחינת הצבעים אשר ניתן לקבל, סביר להניח כי הבן שלכם יוכל לבחור כמעט בכל צבע שעולה על דעתו

תנו לבן שלכם לבחור בין מיטות נוער
5 (100%) 1 vote
Call Now Button072-3301470