אריחים מצוירים בחדרי מיטות נוער אמריקן סיסטם
יש טעם לקנות לילדים היום מיטות נוער ?
7 במרץ 2018
מיטות וספות נוער עם תקן איכות לשנים
7 במרץ 2018
הצג הכל

באופן פרדוקסאלי אחד החדרים בהם אנחנו משתמשים הכי פחות, זה החדר שהכי חשוב לנו ולכן אנחנו גם מעצבים אותו בצורה אופטימאלית. מדובר בחדר מיטות. הרי מרבית שעות היממה אנחנו לא נמצאים בבית אלא בעבודה, ואם אנחנו נמצאים בבית אז אנחנו מבלים יותר בחדר עבודה, מטבח וסלון. רק בשעות הלילה והבוקר אנחנו נמצאים בחדר המיטות ואז בדרך כלל אנחנו ישנים. אך זה לא מונע מאיתנו לעצב בקפידה את החדר ולהשתמש בכל פריט עיצוב אפשרי בשביל להעניק לחדר מראה ייחודי, בעל אופי משלו אשר יתאים למי שאנחנו.

זו הסיבה, בין השאר, שאנחנו לא נרכוש מיטה פשוטה אלא נחפש מיטה מעוצבת עם ראש מיטה, שידות, ארגז מצעים, מיטה שמגיעה עם עץ ייחודי ובצבעים שמשתלבים עם הארונות וצבע הקירות מסביב. זו גם הסיבה שאנחנו נשתמש בפריטי עיצוב שונים שיכולים להפוך את המקום למיוחד, למשל אריחים מצוירים בסגנונות שונים אשר יכולים להוסיף לחדר נופך אחר. אלו יכולים להיות אריחים עם ציורים שמרניים של סמלים וסימנים שונים וכן אלו יכולים להיות אריחים מצוירים שכוללים מבני ציור קלאסיים.

לא רק בחדר מיטות של מבוגרים נהוג לבצע את השילוב הזה בין הריהוט לפריטי עיצוב חיצוניים, גם בחדרי נוער וילדים. אך בחדרים אלו היחס הוא שונה, ראשית, כי הילדים מבלים הרבה יותר זמן בחדר, בוודאי מאשר בסלון או במטבח, שנית, כי הם משתמשים ביותר פריטי ריהוט מאשר הוריהם. בחדר ילדים נמצא לצד המיטה והארון, גם שולחן כתיבה להכנת שיעורי בית, ספריה ועוד. לכן אנחנו נמצא הרבה פעמים פריטי ריהוט שמשתלבים אחד בשני, ומגיעים קומפלט כיחידה אחת. אך גם כשהם מגיעים בחלקים נפרדים, הרי שתהיה התאמה ביניהם.

גם בחדרי נוער וילדים אפשר להשתמש בפריטי עיצוב חיצונים כגון אריחים מצוירים, אך כאן האריחים יהיו שונים. הם יהיו בעלי מאפיינים יותר חדשניים, מאפיינים שיתאימו יותר לגיל של מי שמתגורר בחדר. בחדר ילדים נמצא אריחים שמתקשרים לסיפורי ילדים, טבע, ספורט ועוד, בעוד שאצל בני נוער נמצא אריחים מצוירים עם סמלים מסוימים שמתאימים להם או סיפורים שקרובים לליבם.

מדוע חשוב להציב פריטי עיצוב חיצונים בחדר מיטות

אנחנו יכולים בהחלט להסתפק בריהוט לצורך עיצוב החדר, הן במקרה של נוער וילדים והן במקרה של מבוגרים. ובכל זאת אנחנו נעדיף להשתמש בפריטי עיצוב נוספים, למשל, אריחים מצוירים, וילונות, נברשות ועוד.

יש לכך שתי סיבות עיקריות, הראשונה, ריהוט חדר שינה הוא בדרך כלל מחומר אחיד, לעיתים שני חומרים. זה לא מספיק בשביל ליצור גיוון וייחוד לעיצוב של החדר. באמצעות פריטי עיצוב חיצוניים אנחנו מוסיפים חומר נוסף שיכול להכניס אלמנטים חדשים לעיצוב.

הסיבה השנייה היא, אפשר למצוא הרבה דוגמאות ולשחקן איתן, דבר שלא קיים בדרך כלל כשמדובר רק בריהוט, האופציות שנפתחות בפנינו הן רבות והופכות את העיצוב של המקום להרבה יותר מרשים ומעניין ולכן זה מומלץ.

אריחים מצוירים בחדרי מיטות נוער
4.8 (95%) 4 votes
Call Now Button072-3301470