יש טעם לקנות לילדים היום מיטות נוער ? אמריקן סיסטם
הכל על מיטות וספות נוער
7 במרץ 2018
אריחים מצוירים בחדרי מיטות נוער
7 במרץ 2018
הצג הכל

אם החלטתם לשנות את עיצוב הבית ונמאס לכם לראות את הילדים שלכם המתבגרים ישנים על מיטות קטנות מידי ולא מתאימות יותר לגודל שלהם, הרי שחלק מן העיצוב החדש צריך להיות קנייה של ספות נוער איכותיות ביותר אשר יאפשרו לכם. ספות נוער, כמו גם מיטות נוער, מהוות מיטות אידיאליות לנערים ולנערות מתבגרים, כי הן הרבה יותר גדולות ממיטת יחיד אך הן לא מיטה זוגית לגמרי. הן יכולות להתאים לגודל החדרים שבדרך כלל יש לילדים שלנו וגם לצרכים שלהם, ועל כן זו אופציה טובה באופן מיוחד.

האם עדיף לקנות מיטה או ספה?

ההבדל העיקרי בין מיטות נוער ובין ספות כאלה ואחרות, הוא פשוט שלספות יש שתי פונקציות: הן יכולות להיות גם מיטה פתוחה וגם ספה סגורה. זה מהווה יתרון עבור חדרים אשר הם יותר קטנים, כיוון שאז הנער המתבגר יכול לבחור האם להשאיר את הספה פתוחה כמיטה או לצמצם אותה וליהנות מיותר מרחב בחדר ללא כל צל של ספק מן הסתם.

מיטות מתכווננות – חשוב לשים לב כי אם אתם בוחרים לקנות מיטות נוער, הרי שגם כאן על פי רוב המיטות לא נשארות קבועות, כיוון שבימינו רוב המיטות הללו מגיעות עם מנגנון מתכוונן. ישנה אפשרות לבחור מנגנון מתכוונן אשר כולל מנגנון ידני או מנגנון חשמלי, כך שזה יכול להיות נוח גם לקריאה במיטה לצורך העניין. בשתי האפשרויות אשר עומדות לפניכם, כלומר בין אם תבחרו לקנות ספות נוער ובין אם תעדיפו את המיטות, ישנה אופציה לבחור גם את הצבעים בהתאמה אישית וגם את גודל המיטות והספות בסופו של דבר.

משלוח ומחירים שונים

בדרך כלל המחירים של ספות הנוער ושל המיטות אינם גבוהים במיוחד ביחס למיטות זוגיות שונות, כך שאתם לא צריכים לעשות יותר מידי חישובים לפני שאתם מחליטים על הקנייה שלכם. כמו כן, יש לציין את העובדה החשובה, כי אפשר כמובן לקבל שירותי הובלה עד הבית כך שאתם בעצמכם לא תצטרכו להתעסק בכלל בכל הנושא הזה מטבע הדברים כמובן.

יש טעם לקנות לילדים היום מיטות נוער ?
5 (100%) 3 votes
Call Now Button072-3301470